Munkaidő nyilvántartás, gyorsan,
hatékonyan, kényelmesen
Ingyenesen használható, korlátlan ideig, korlátlan alkalmazottra, egy cégben. Kisvállalkozásoknak cégeknek ajánljuk.
Ingyenes
RegisztrálokKedvező árával és kiemelkedő tudásával a kisvállalatoknak nyújt hatékony segítséget, maximum 30 kezelt főig. Most ajándékkal!
Speciálisan könyvelőknek és cégcsoportoknak fejlesztettük ki. Korlátlan céget tud kezelni maximum 30 fős céglétszámmal. Most ajándékokkal elérhető!
Korlátlan cégre és létszámra alkalmazható, speciális jogszabály megfelelőségi funkcióval ellátva, kifejezetten cégek és vállalkozók számára. Most hasznos szakmai ajándékokkal!
Próbálja ki ingyenesen a Rendszer START csomagját, vagy rendelje meg most a kiválasztott csomagot. Figyelem! Most 20% kedvezmény a KKV csomagra.
A korlátlan ideig ingyenesen használható START csomagunkat elsősorban kisvállalkozásoknak, cégeknek ajánljuk, mivel nem korlátozzuk a programban a foglalkoztatottak számát, valamint lehetőség van a beosztás és munkaidő nyilvántartás kezelésére. További elérhető funkció alapcsomagunkban az időadatok kiszámolása és összesítése. A munkaidő jegyzék készítésével, pedig a dolgozó általi aláírásra készíthető elő a részletes havi munkaidő jegyzék.
MINI csomagunkat 30, vagy annál kevesebb foglalkoztatotti létszámmal rendelkező vállalkozásoknak fejlesztettük ki. Mivel ennek a csomagnak rendkívül kedvező az ára, ezért kifejezetten jó olyan kis létszámú cégeknek, ahol nagy anyagi veszteséget okozhat egy esetleges munkaügyi bírság a kitöltetlen munkaidő-nyilvántartás (jelenléti ív) miatt. Az Online Munkaidő Nyilvántartó Rendszer emellett nagy segítséget nyújt a munkaidőkeret kezelésében és a pótlékok számolásában is. Most különleges ajándékkal elérhető!
Könyvelőknek és cégcsoportoknak ajánljuk. Ebben a csomagban korlátlan mennyiségű 30, vagy annál kevesebb foglalkoztatotti létszámmal rendelkező cég kezelésére van lehetőség. A KÖNYVELŐI programba felvitt cégek/fióktelepek a beállítható jogosultsági szinteknek köszönhetően nem láthatják egymás adatait, nyilvántartását. A vezetett nyilvántartásokból pedig egy kattintással ki lehet számolni a pótlékokat, majd egy újabb kattintással bérprogramba exportálhatjuk az időadatokat. Most kitűnő szakmai ajándékokkal!
KKV munkaidő nyilvántartó csomagunkat elsősorban kis- és középvállalkozásoknak, illetve cégcsoportoknak ajánljuk, akik 30 főnél magasabb foglalkoztatotti létszámmal rendelkeznek. KKV csomagunk tartalmazza a KÖNYVELŐI csomag minden funkcióját. A rendszer az automatikusan vezetett nyilvántartásokból kiszámolja a Munka Törvénykönyve szabályainak megfelelően a különböző pótlékokat. A munkaidő-jegyzékek (jelenléti ívek) kiexportálhatóak Excel-be, a munkaidőadatokat pedig pár kattintással feladhatjuk a különböző bérprogramokba. Most hasznos szakmai ajándékokkal!
Olyan 30 főnél magasabb foglalkoztatotti létszámú cégeknek ajánljuk, akiknek speciális beállításokra is szükségük lehet. Az EGYEDI csomag a KKV rendszerünkre épül, de számos olyan funkciót is tartalmaz, ami a KKV csomagunkban nem érhető el. Lehetőség van például további jogosultsági szintek meghatározására, a meglévő beléptető rendszerhez való illesztésre, újfajta pótlékok, egyedi munkarend beállítására, valamint bérprogramba való exportálásra.
Ingyenes | ||||
Rendszerfunkciók | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
---|---|---|---|---|
Foglalkoztatottak száma korlátlan | ||||
Több cég kezelése | ||||
Beosztás/munkaidő nyilvántartás | ||||
Időadatok kiszámolása és összesítése | ||||
Munkaidőjegyzék készítés aláíráshoz | ||||
Időadatok feladása bérprogramba | ||||
Jogszabály megfelelőség vizsgálat |
Teljes funkció
Korlátozott funkció
VAGY
Kovács Ivett
“Gyors, megbízható és könnyen kezelhető a rendszer. Végre nem kell bajlódnom a hó végi papíros jelenléti ívek adminisztrációjával és a bérszámfejtés is elő van készítve.”
Szabó Ildikó
“A Rendszer nagyban megkönnyíti a mindennapi munkaügyi feladataimat. A bevezetés során köszönöm a rendkívül türelmes és ügyfélbarát hozzáállását az OLM csapatának!”
Takács Anna
“Örülök, hogy egy volt kollégám figyelmembe ajánlotta a Beosztástervezőt, amellyel a jogszabályoknak megfelelő beosztásokat tudok tervezni és nyomtatni.”
Minden nagy ötlet egy szikrával kezdődik, de az igazság az, hogy a Rendszerről már akkor is álmodtam amikor még az asztali pc is ritkaság számba ment.
Erzse Tibor vagyok az OLM Rendszer ügyvezetője. Sokan munkaügyi szakértőként, tanácsadóként ismernek. A célom az, hogy a korszerű technológiával és a tapasztalatommal a munkaügyeket olyan könnyűvé tegyem mint a felhőket.
A kipróbálás kötelezettségmentes!
Számlázási adatok megadása NEM kötelező.