Kiemelt telefonos ügyfélszolgálat

VÁLASSZON KIEMELT TÖRŐDÉST ÉS SZAKÉRTELMET

Telefonos ügyfélszolgálatunk egyedülálló terméktámogatást nyújt Önnek. Ha azonnali kérdése merült fel a Rendszerben végzett munkája során vagy jól jönne egy segítő kéz, mert elakadt a munkafolyamatában akkor vegye igénybe a telefonos segítségnyújtás  szolgáltatást. (Természetesen az Emailes ügyfélszolgálat minden csomaghoz térítésmentesen igénybe vehető.)

MIÉRT ÉRDEMES ?

• A vonal túlsó oldalán a Rendszer szakértői várják a kérdéseit

• Munkanapokon 8-16 óráig elérhető telefonos ügyfélszolgálat

• Azonnali válaszokat ad a Online Munkaidő Nyilvántartó Rendszer használatával kapcsolatban

Mennyibe kerül?

START, MINI csomag esetén 30.000 Ft +Áfa / év

KÖNYVELŐI, KKV csomag mellé 50.000 Ft  +Áfa / év

Meglévő OL Munkaidő előfizetés esetén kérjük töltse ki az alábbi űrlapot, és kollégánk hamarosan egyeztet önnel a szolgáltatás igénybevételéről. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a telefonos ügyfélszolgálat 2018. Április 20-ig vehető igénybe térítésmentesen.

Akkor a termékoldalon a megrendelő lapon kérjük pipálja be a “Kiemelt telefonos ügyfélszolgálat’ opciót, hogy azonnal igénybe tudja venni a szolgáltatást. Április hónapban még 2012-es kedvezményes árakon tudja csomagjainkat megrendelni!

RENDELJE MEG MOST

Ha még nem rendelkezik Online Munkaidő nyilvántartó csomaggal akkor csak válasszon egyet és pipálja be megrendeléskor a kiemelt telefonos ügyfélszolgálatot!

Munkaügyi kérdés esetére

Ha a Rendszer használatán túl munkaügyi jellegű kérdése merült fel, ajánljuk figyelmébe a Munkaügyi Fórum Kiemelt Partnertagságot, mely azonnali választ ad minden munkaügyi kérdésére. A kiemelt telefonos ügyfélszolgálatról részletesen a ÁSZF-ben tájékozódhat vagy kollégáinknál.

Kapcsolat

Kérdése van? Írjon nekünk!

  • Ez a mező az érvényesítéshez van és üresen kell hagyni.

A kipróbálás kötelezettségmentes!
Számlázási adatok megadása NEM kötelező.