Tájékoztató OL Munkaidő Nyilvántartó ügyfelek számára Rendszer generációváltásról

Tisztelt Ügyfelünk,

2021. január elsejétől már csak a megújult, második generációs ONLINE Munkaidő Nyilvántartó Rendszert lehet új előfizetéssel igénybe venni.

A 2020 előtti verziós Rendszere NEM használható a továbbiakban. Az alkalmazásban tárolt adatokat töröljük.

Ha Ön korábban (2020 előtt) nem rendelkezett OL Munkaidő Nyilvántartó csomaggal akkor nincs több teendője. Ajánljuk szíves figyelmébe Rendszerünket és a költségmentesen igénybe vehető START csomagunkat. Kattintson ide és fedezze fel Rendszerünket.

Ha Ön rendelkezik korábbi verziós (2020 előtti) Online Munkaidő Nyilvántartó csomaggal legyen szó akár START, MINI, KÖNYVELŐI, KKV, RLB-OLM csomagról akkor kérjük olvassa el tájékoztatónkat!

Miben tér el az új Rendszer a régitől?

A megújult OL Munkaidő nyilvántartó Rendszer a visszajelzések alapján lett tovább fejlesztve és a régebbi generációs Rendszerhez képest több új funkciót tartalmaz, hogy munkájával még több időt tudjon megspórolni.

Emellett teljesen új felhasználóbarát kezelőfelületet kapott, amely gyorsabb és könnyebben kezelhető.

A háttérben egy sokkal korszerűbb program fut, amely adatbiztonsági szempontból és szoftvertámogatási szempontból is megfelel a kor kihívásainak.

Minden csomagban korlátlan alkalmazottat lehet kezelni. A KKV és KÖNYVELŐI csomagban pedig korlátlan partnercéget (alcéget lehet kezelni korlátlan dolgozói létszámmal).

A Rendszer továbbra is online felhőalapú, ami azt jelenti, hogy telepítésre nincs szükség mindössze egy internet hozzáféréssel és böngészővel rendelkező számítógépre.

Miért van szükség generáció váltásra?

Az Online Munkaidő Nyilvántartó Rendszernél az célunk, hogy a digitalizáció segítségével ügyfeleinknek a legmagasabb színvonalú szolgáltatást nyújtsuk. Az informatika rohamosan fejlődik és ezt a fejlődést építettük be az Önök véleményei alapján alkalmazásunkba, hogy Önök még gördülékenyebben tudják a feladataikat ellátni.

Milyen régi és új funkciók találhatóak a Rendszerben:

Az első generációs rendszerben megismert funkciók:

Munkaidőjegyzés készítés (havi 1db aláírással hitelesíthető)

Automata munkaidő generálás egyszerű beosztás esetén

Munkaidőkeret kezelés

Munkaidő export

Munkaidő adatok javítása kézzel

Pótlékszámítás

Jogszabály megfelelőségi vizsgálat (KKV csomag)

Bérprogram feladás kompatibilis bérprogramba

Dolgozók felvitele kézzel vagy tömegesen importálva

Partnercég (Alcég) felvitele

A fenti funkciókon túl az új generációs OL Munkaidő a következőket is tudja:

Beosztástervező funkció

Távollét kódok

Csoportos és egyéni munkaidő nézet

Munkaidőkeret sablonok tervezéshez

Partnercég (alcég) rögzítés külön felhasználói jogosultságokkal, amely kiosztható a partnercégnek

Költséghelyek beállítása cégenként

Törzsadat és munkaórás nézet

Időszakos és napi export – kimutatásokhoz

Jogsértés vizsgálat export

Milyen csomagok érhetőek el az új Rendszerben?

START-csomag-ingyenes-online-munkaido-nyilvántartó-rendszer

START csomag

Ingyenesen használható, korlátlan ideig, korlátlan alkalmazottra, egy cégben. Kisvállalkozásoknak cégeknek ajánljuk.

  • Korlátlan létszám kezelés egy cégben
  • Munkaidő nyilvántartás szabályoknak megfelelően
  • Szabadság és távollét kódok
  • Automatikus általános munkarend generálás
  • Kézi munkaidő rögzítés
  • Telepítés nélkül használható mindössze internet böngészőre van szüksége

Ár: Regisztrációs adatokért cserébe költségmentes.

 

 

 

MINI csomag

MINI-t speciálisan kisvállalkozásoknak fejlesztettük ki. A munkaidő nyilvántartás a MINI használatával gyermekjátékká válik és elképesztő mennyiségű időt spórol meg. Az innovatív csomaggal bárhonnan kényelmesen vezetheti a munkaügyi nyilvántartását és biztos lehet benne, hogy az időadatok pontosak lesznek

  • Automata munkaidő generálás
  • Munkaidőkeret számítás 
  • Munkaidő órás nézet
  • Csoportos munkaidő és beosztás nézet
  • Munkaközi szünet 
  • 1 céget lehet benne kezelni korlátlan létszámmal
  • Munkaidő Beosztás export excelbe
  • Beosztástervezés

Ár: 3.325 – Ft / hó+ ÁFA-tól*

KÖNYVELŐI csomag

A KÖNYVELŐI csomagunkat speciálisan a könyvelők és pénzügyi szakemberek igényei alapján alkottuk meg. Szükségtelen többé a jelenléti íveket vadásznia, hiszen azt ügyfelei is ki tudják tölteni. Könnyedén tud akár munkaidőkeretes számításokat is végezni. A könyvelő csomagunk segítségével a bérszámfejtéshez szükséges számításokat 45 másodperc alatt tudja elvégezni. HAz időadatokat pedig egy kattintással küldheti a piacvezető bérprogramokba.

  • Automata munkaidő generálás
  • Munkaidőkeret számítás 
  • Munkaidő órás nézet
  • Csoportos munkaidő és beosztás nézet
  • Munkaközi szünet 
  • Korlátlan céget lehet benne kezelni korlátlan létszámmal
  • Munkaidő Beosztás export excelbe
  • Beosztástervezés
  • Alcég rögzítése admin joggal
  • Tömeges dolgozói felvétel importtal
  • Törzsadat
  • Időszakos excel exportok
  • Bérprogram feladás

Ár: 4.658 – Ft / hó+ ÁFA-tól*

KKV

KKV csomag

A KKV csomag többek között speciális jogszabálysértés vizsgálat funkcióval rendelkezik mintha egy saját munkajogász nézné át a nyilvántartásait. Korlátlan alcéget tud benne kezelni. Sőt! Az alcégeknek saját jogokat tud kiadni, hogy alkalmanként ügyfelei vezessék a munkaidőt ezáltal Ön felszabaduljon. Munkaidőkeretes számítás órás és napi nézetben innovatív beosztás, szabadság, távollét gyorskódokkal. Adja fel a Rendszer által kiszámolt időadatokat a piacvezető bérprogramokba egy kattintással. Ha csupán egy száz fős céget kezel akkor is havonta 217.000 Ft-ot és 47 munkaórát tud vele megspórolni. Legyen korlátlan a sikere a KKV csomaggal!

  • Korlátlan létszám kezelés, korlátlan alcégben
  • Jogszabálysértés vizsgálat funkció
  • Automata munkarend generálás
  • Munkaidőkeret számítás
  • Munkaidőkeret sablonok
  • Kódos és órás nézetű munkaidő nyilvántartás
  • Beosztás kódok
  • Szabadság és távollét kódok
  • Tömeges és kézi dolgozói felvétel
  • Jogosultsági szintek kiosztása alcégeknek
  • Költséghelyek és törzsszám megadás lehetősége
  • Pótlékszámítás
  • Bérprogram feladás
  • Időszakos kimutatások, statisztikák

Ár: 5.990 – Ft / hó+ ÁFA-tól*

Változik az ára a csomagoknak?

2020-ban a csomagok ára ugyanaz mint 2019-ben viszont a csomagok tudásban eltérnek. A MINI, KÖNYVELŐI, KKV csomagok kizárólag éves előfizetéssel vehetőek igénybe. A START csomag továbbra is ingyenes marad, de maximum egy évig használható.

Rendszerünk korábbi verzióira (2020 előtt regisztrált) csak 2020 december 31-ig van technikai támogatás és használata is eddig az időpontig lehetséges. Térjen át most kényelmesen az új Rendszerre!

Van korlátozás a régebbi (2020 előtti rendszerben)?

A fenti határideig az előfizetésének megfelelően ugyanúgy tudja használni a régi rendszert is. A különbség annyi, hogy csak az új Rendszerre tud előfizetni vagy a START csomagba regisztrálni.

Hogyan tudok váltani az új generációs Rendszerre?

Válassza ki az Önnek vagy vállalkozásának legjobban megfelelő csomagot és honlapunkon rendelje meg: 

www.olmunkaido.hu

Ha van jelenleg is élő előfizetése Rendszerünk korábbi verziójára akkor az előfizetése ideje alatt az új generációs OL Munkaidő Rendszert is használhatja párhuzamosan. Ehhez nem kell mást tennie csak regisztrálnia az új rendszerbe majd munkatársunk felveszi önnel a kapcsolatot: 

https://rendszer.olmunkaido.hu/registration

Mi történik a régebbi Rendszerben tárolt adatokkal?

Az adatvédelmi irányelveknek és az info. törvénynek megfelelően a Rendszerben tárolt adatokat törölnünk kell a 2020 előtti alkalmazásból 2020. december 31-ét követően. Természetesen több csatornán is felvesszük felhasználóinkkal a kapcsolatot, hogy adataikat exportálják amennyiben jogosultak azok feldolgozására a megadott határidőig. Lásd korábbi tájékoztatónkat.

Hogyan tudom menteni a régi Rendszerben tárolt adatokat?

Lépjen be a Rendszerébe. A Kimutatások/Munkaidő menüpontban tudja az Összesítő vagy a Munkaidő jegyzék fájlt/fájlokat mentse le a számítógépére.

Hogyan tudom átvinni az új OL Munkaidő Nyilvántartóban a régi Rendszerben tárolt adatokat?

A régebbi Rendszerben tárolt adatokat ki kell exportálnia majd a file alapján felvinni az új OL Munkaidő Nyilvántartó Rendszerbe. Ezután azonnal tudja kezelni az adatokat az új Rendszerben.

Hasznos tipp az adatok átviteléhez:

Vegye fel a céget/cégeket az új OL Munkaidő Rendszerbe majd vegye fel a dolgozókat is. Az egyik lapfülön nyissa meg a rég Rendszer nyilvántartás és beosztás adatait míg egy másik lapfülön az új generációs nyilvántartója beosztás és nyilvántartás lapfüleit. Másolja át az adatokat a régi rendszerből az újba, ehhez a CTRL+C és a CTRL+V billentyűkombinációt vagy az egér jobb gomb ’Másolás’ és ’Beillesztés’ parancsokat is tudja használni.

Régi START csomagot használok. Engem is érint a generáció váltás?

Az Online Munkaidő Nyilvántartó Rendszer minden csomagja az új generációs platformra kerül ezért, ha Ön RÉGEBBI (2020 előtti) START csomagunkat használja akkor szintén át kell emelnie az adatokat új OL Munkaidő nyilvántartó Rendszerbe.

Az új Rendszerhez elérhető oktató anyag?

Természetesen a megújult OL Munkaidő-höz is elérhető kézikönyv és súgó tartalom. Továbbá továbbra is jár a MINI, KÖNYVELŐI és KKV csomaghoz az emailes ügyfélszolgálat.

Kiemelt telefonos ügyfélszolgálatunkat pedig opcionálisan meg tudja rendelni. Részletek itt.

Professzionális, haladó tippeket tartalmazó oktatóanyagunk pedig hamarosan elérhető honlapunkon.

RLB-OLM csomaggal rendelkezem, tudok váltani?

Az RLB-OLM csomag 2021. január 01-től már nem vehető igénybe. Meglévő csomagja után pedig kedvezménnyel tudja igénybe venni újgenerációs OL Munkaidő csomagunkat. Új RLB ügyfélként azonban továbbra is kedvezménnyel tudja igénybe venni szolgáltatásunkat. A kedvezmény pontos részleteiről hamarosan az www.rlb.hu oldalon is tájékoztatjuk.

 

Köszönjük, hogy elolvasta tájékoztatónkat!

További kérdése esetén kérjük keresse fel ügyfélszolgálatunkat az ugyfelszolgalat@olmunkaido.hu email címen.

Kapcsolat

Kérdése van? Írjon nekünk!

  • Ez a mező az érvényesítéshez van és üresen kell hagyni.

A kipróbálás kötelezettségmentes!
Számlázási adatok megadása NEM kötelező.